نویسنده نویسنده سایت دسته‌بندی علم و پژوهش دیدگاه 0 دیدگاه

معرفی طرح ارائه شده توسط شرکت بهپاد طب ایرانیان به عنوان طرح برتر در حوزه سلامت در نمایشگاه آبادیران

نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت زدا (آبادیران) نمایشگاهی که نقطه آغاز و گام نخست حرکتی عظیم برای آبادانی و محرومیت‌زدایی از مناطق کم‌تر برخوردار کشور با بهره‌گیری از توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در قالب برنامه ملی آبادیران شناخته شد.

در مراسم اختتامیه آبادیران، پس از ارایه گزارشی از رویدادها و دستاوردهای نمایشگاه توسط مهندس شکری، دبیر نمایشگاه و تقدیر رضا اسدی فرد، رییس نمایشگاه از مشارکت نهادهای حمایتی، شرکت های دانش بنیان و همکاران اجرایی،  با حضور ایزدخواه، نماینده مردم تهران در خانه ملت، زاهدی، مدیرعامل هلدینگ دانش بنیان دانشمند و وحید خاوئی، مدیرعامل بنیاد علوی، شرکت های دانش‌بنیان ارائه دهنده ی برترین طرح‌های دانش بنیان محرومیت‌زدا معرفی و تقدیر شدند.

در این مراسم طرح شرکت  دانش بنیان بهپاد طب ایرانیان در زمینه تولید داروی های­تک لیش جی وان(Leish G1) به عنوان اولین داروی بومی طبیعی درمان سالک جلدی، به عنوان طرح برتر در حوزه سلامت معرفی شده و موفق به دریافت تندیس آبادیران گردید.

این شرکت با تولید داروی دانش بنیان نوع یک، لیش جی وان، در حال ارائه خدمات به مناطق محروم ایران اسلامی جهت درمان بیماری لیشمانیوز است. بیماری لیشمانیوز، بیماری فراموش شده مناطق محروم است که هم اکنون استانهای زیادی را در کشور به خود درگیر ساخته است.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.