نویسنده نویسنده سایت دسته‌بندی علم و پژوهش دیدگاه 0 دیدگاه

حضور شرکت دانش بنیان بهپاد طب ایرانیان در نمایشگاه «فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا(آبادیران)

نمایشگاه «فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران) به منظور تسهیل در دسترسی به فناوری‌های روز شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور و جریان‌سازی محرومیت‌زدایی با تکیه بر زیست‌بوم نوآوری و فناوری برای رفع نیازمندی‌ها، مشکلات و توسعه زیرساخت‌های مناطق محروم برپا شد.

انتقال فناوری‌های نوین و پیشرفته در مشاغل ایجادی مجریان طرح‌های اشتغال از طریق ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه «فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا» عنوان شده است.

همچنین کمک به توسعه مناطق محروم از طریق معرفی ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان برای پاسخ به چالش‌ها و ایجاد اشتغال پایدار، اتصال شرکت‌های دانش‌بنیان به بازار طرح‌های محرومیت‌زدایی از طریق خیریه‌ها، سمن‌ها و منابع نهادهای دولتی و حاکمیتی مسئول و توسعه بازار و تسهیل خرید کالا و خدمات شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در راستای عمران، آبادانی و محرومیت‌زدایی در اهداف این نمایشگاه پیش‌بینی شده است.

محورهای فناوری نمایشگاه «آبادیران» در حوزه‌های مسکن، کشاورزی، دامپروری، شیلات، صنعت ماشین‌سازی، توسعه زیرساخت‌های شهری و روستایی، بهداشت و سلامت، فناوری‌های نرم فرهنگی، آموزشی، سرگرمی و هویت ساز، آب، انرژی و محیط زیست در نظر گرفته شده است.

شرکت دانش بنیان بهپاد طب ایرانیان با هدف تلاش برای رفع نیازهای مناطق مختلف کشور بخصوص  نیاز مناطق محروم در این نمایشگاه حضور پیدا کرد. این شرکت  در زمینه چالش های بهداشتی بویژه درمان بیماری سالک جلدی در راستای مسئولیت اجتماعی خود داروی های­تک لیش جی وان(Leish G1) را معرفی نمود.

این شرکت با تولید داروی لیش جی وان، در حال ارائه خدمات به مناطق محروم ایران اسلامی جهت درمان بیماری سالک است. بیماری سالک ، بیماری فراموش شده مناطق محروم است که هم اکنون استان های زیادی را در کشور به خود درگیر ساخته است.

نمایشگاه آبادیران ۲۳ تا ۲۵ خرداد در مصلی امام خمینی (ره) برگزار گردید .

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.